Az alábbiakban felsorolom azokat a feladatokat, melyekkel támogatni tudom vállalkozásodat. A listát egyfajta iránymutatónak szánom, hiszen gyorsan tanulok, így ha nem találod itt, amit szívesen átadnál, keress meg és nézzük át, miben segíthetek még.
Asszisztencia
- Email kezelés, rendszerezés, ügyfélkezelés, feliratkozók frissítése
- Hivatali ügyintézés
- Online banki ügyintézés
- Naptárkezelés, időpont egyeztetés, határidők követése
- Döntéselőkészítés
- Információkeresés
- Statisztikák, kimutatások készítése
Adminisztráció
- HR adminisztráció
- Együttműködés könyvelővel
- Pénzügyi adminisztráció, számlázás
- Adatrögzítés
- Honlap, social media oldalak töltése kész tartalommal
- Szerződések, árajánlatok előkészítése
- Sablonok készítése
- Elektronikus dokumentumok rendszerezése (számlák, hivatalos iratok, szerződések aktualizálása)
- Flottakezelés
- Rendelések, beszerzések
- Nyilvántartások vezetése
Szervezés
-
- Üzleti reggeli, vacsora
- Csapatépítés
- Céges rendezvény, karácsonyi party
- Üzleti út, konferencia belépő
- Külföldi partner itteni tartózkodása
- Egyéni utazás, nyaralás, síelés
- Online meeting
- Szolgáltatások összehasonlítása (szállás, utazás)
Milyen tapasztalatom van a fenti területeken?
6 évig dolgoztam egy utazási irodában, mint utazásszervező és irodavezető. Incentive utakat, csoportos utazásokat, céges rendezvényeket szerveztem.
1,5 évig adminisztrátor voltam egy multi adótanácsadó cégnél (Big4 egyike), ahol kiküldöttek SZJA bevallásait intéztem.
2 évig irodavezetőként és menedzser asszisztensként segítettem egy IT cég vezetőségét.
7 évig rendezvényszervezőként dolgoztam egy művelődési házban, ahol kulturális rendezvényeket, családi napokat, versenyeket, táborokat, kerületi nagyrendezvényeket szerveztem.
Amennyiben a Te vállalkozásod is arra a szintre jutott, hogy a fenti feladatokban támogatásra van szükséged, szívesen átveszem ezeket.